Hansapost garanteerib, et juhul kui 30 päeva jooksul alates ostu sooritamisest on mujal (Eestis tegutsevad jaekauplused ja nende e-poed) HPG, Nordgarden, Daewoo, Linelle, N1 brändi sama toode Sinu poolt tasutud hinnast soodsamalt müügil, tagastame Sulle hinnavahe sajaprotsendiliselt. 

Hansaposti parima hinna kaitse ja garantii saamiseks palume Sul kirjutada hansapost@hansapost.ee ning edastada konkurendi pakkumine meie klenditeenindajale. Kinnitame, et kompenseerime tõendatud hinnavahe 14 tööpäeva jooksul alates meie poole pöördumisest. 

Parima hinna garantii tingimused alates 01.03.2018

  •  Parima hinna garantii kehtib kõikidele eraisikust Hansaposti klientidele
  • Parima hinna garantii saamiseks peab toodet allahindlusega osta sooviv Klient tõestama, et ta on leidnud identse HPG, Nordgarden, Daewoo, Linelle või N1 bändi toote (sama tootja, mark, mudel, EAN kood) Hansaposti konkurendi juurest soodsama tava- või kampaaniahinnaga
  • Parima hinna garantii aluseks on konkurendi juures reaalselt saadaolev kaup. Lõppenud toodetele teenus ei laiene.
  • Parima hinna garantii ei kehti konkurendi piiratud koguses pakkumistele, näidistele, kliendi poolt tagastatud toodetele, kasutatud toodetele, kingitustele, hinnaeksimustele ja kupongiga pakkumistele.
  • Parima hinna garantii kehtib üks kord iga toote/tehingu kohta.
  • Parima hinna garantii tõenduseks on ainult Eestis kehtivad konkurendi reklaamlehed, ajalehes/ajakirjas ilmunud reklaamid või muu aktsepteeritav tõendus
  • Parima hinna garantii hinnavahe kompenseerimiseks tuleb kliendil esitada Hansapostist ostu tõendav dokument.
  • Hansapostil on õigus eriarvamuse või pettuskahtluse korral jätta Kliendile raha tagastamata või allahindlus tegemata või lükata otsuse tegemist edasi kuni asjaolude selgumiseni.
  • Hansapostil on õigus igal ajal katkestada parima hinna garantii pakkumine või teha kampaania tingimustes muudatusi või täpsustusi, teatades sellest kampaanias osalejatele mõistliku aja jooksul kodulehel www.hansapost.ee
  • Kampaania kohta tekkivate küsimuste korral on kliendil õigus pöörduda Hansaposti poole e-maili teel või helistades 611 5511
  • Kõik Hansaposti otsused parima hinna garantii andmisel on lõplikud ning kõigile osalejatele kohustuslikud.