Tagasiside

Kui Sul tekib probleeme või küsimusi, palume pöörduda meie klienditeeninduse poole telefonil 611 5511 või e-mailile hansapost@hansapost.ee. Vastame Teile lühima võimaliku aja jooksul. Sagedamini esitatavad küsimused lisasime ka siia.

Samuti on võimalik meiega ühendust võtta kasutades meie tagasiside vormi: Tagasiside vorm

 

Kui kiiresti tuleb kaup kohale?

Kui tellitud kaup on laos, toimetame selle kohale tavaliselt hiljemalt kuni 2 nädala jooksul. Kõrghooajal võib kohaletoimetamine võtta pisut rohkem aega. Kui Sinu tellimus koosneb mitmest tootest ja juhtub, et osad tooted on laost otsa lõppenud, saadame tellimuse mitme saadetisena (saatekulu jääb muutumatuks).

 

Kaua mul on aega osta pakki välja postkontorist või SmartPOSTI pakiautomaadist?

Palume Sul pakile aegsasti järele minna. Elukohajärgne postkontor hoiab pakki 14 päeva. Peale seda saadab Eesti Post selle meie lattu tagasi. Nõudmiseni postkontor (kui kasutad kättetoimetamiseks “Telli pakk sobivasse postkontorisse" võimalust) hoiab pakki 14 päeva. SmartPOST hoiab pakki pakiautomaadis 7 päeva. Peale nende tähtaegade möödumist tellimus tühistatakse ja saadame selle uuesti koju uue saatekuluga. Kui Sinu nimel on mitmeid väljaostmata pakke, pole meil võimalik Sinu tellimust enam täita.

 

Tellisin paki koju, mitu korda mulle helistatakse?

Eesti Posti kuller helistab 2 korda. Kui ta ühendust ei saa, viiakse pakk elukohajärgsesse postkontorisse, kus pakki hoitakse 14 päeva.

 

Tellimuse täiendamine või tühistamine, kuidas seda teha?

Pöörduge võimalikult kiiresti meie klienditeeninduse poole infotelefonil 611 5511 või e-mailil hansapost@hansapost.ee

NB! Kirjutades märkige kindlasti ära oma nimi ja kliendinumber.

 

Kuidas kaupu vahetada ja tagastada?

Kaupa saab vahetada ja tagastada 14 päeva jooksul alates tellimuse tasumisest. Palume saata originaalpakendis ja kasutamata kaup meile koos tagastus/vahetuslehega (pakis kaasas). Raha maksame tagasi tagastuse eest 14 päeva jooksul peale tagastuspaki meieni jõudmist. Raha tagastatakse rahakaardiga või kantakse pangakontole, raha tagastamisel rahakaardiga on Eesti Posti teenustasu 1.60 EUR pluss 4% ostusummast, kui see ületab 35 EUR ning see arvestatakse tagastatavast summast maha.

 

Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?

Kui oleme tellimuse vastu võtnud interneti teel, saadame Sulle e-kirja, kus on toodud tellimuse kirjeldus