Fiskars komplekt: X7- XS kirves + Xsharp teritaja 903816752

Fiskars komplekt: X7- XS kirves + Xsharp teritaja 903816752 Fiskars

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
37,95 €
62,00 €
Säästad 24,05 €
-39%
Kuupakkumine Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Fiskars komplekt: X7- XS kirves + Xsharp teritaja


• Kirves Fiskars X7 – XS

Raiumiskirves
Kirves matkajatele ja looduses liikujatele, sobib autosse, paati ning suvilasse
Plastikust terakaitsega
Sobib väikese palgi jaoks läbimõõduga kuni 20cm.
Mugav ühe käega kasutamiseks. Sobib kõige paremini väikeste puupakkude ja tulehakatise töötlemiseks.
Hea täiendav tööriist suuremale lõhkumiskirvele nagu X21 või X25.
Pikkus: 44,5 cm
Kaal: 1,1 kg

• Xsharp™ kirve-ja noateritaja

Fiskars Xsharp™ pakub asendamatut lisaväärtust iga inimese aiatööristadele oma mugava kuju ja mõlemakäelise kasutamisvõimaluse poolest. Teritaja lihtsasti kasutatav mehhanism ja tugeva keraamilise terituskivi sooned tagavad optimaalse lõikenurga ja eluaegse suutlikkuse kirvestele ja nugadele.
Mittelibisevad padjakesed teritaja all võimaldavad teritamisel stabiilsust ja lihsasti kokku-ja lahtikäiv teritaja on mugav puhastamiseks ja hooldamiseks. Fiskars Xsharp™ tagab probleemivaba tegutsemise.
Regulaarne Fiskarsi kirveste ja nugade hooldamine hoiab neid teravate ja ohututena
Kaks teritajat ühes. Keraamiline terituskivi teritab kõiki kirveid ja nugasid õige nurga all
Optimeeritud terade teritusnurk lihtsa mehhanismiga
Lihtne kaasas kanda
Lihtne lahtivõitmine võimaldab terijajat mugavalt hooldada ja puhastada
Mõõdud:
Pikkus: 165 mm
Kaal: 90 g

Spetsifikatsioonid

1.2 kg

Kuupakkumine, Uus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.