Lõhkumiskirves X25 + Matkasaag Xtract SW73 FISKARS 903817360

Lõhkumiskirves X25 + Matkasaag Xtract SW73 FISKARS 903817360 Fiskars

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
74,95 €
106 €
Säästad 31,05 €
-29%
Minu Aed



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Komplekti kuulub suur Fiskars X25 lõhkumiskirves ja väike Fiskarsi matkasaag Xtract SW73

• Lõhkumiskirves XL X25 Fiskars
Sobib suurte, ka üle 30 cm läbimõõduga halgude lõhkumiseks.
FiberCompi lõige muudab kirve peaaegu purunematuks.
Kergekaaluline
Tootja annab 25-aastase garantii.
Kogupikkus: 72 cm
Kogumass: 2,43 kg
Tera kaal: 1,83 g


• Matkasaag Xtract SW73
Praktiline, väike, pidemega matkasaag SW73 Xtract
Sael on suurte hammastega tera, millega saab lõigata kuni 70mm jämedusega oksi.
Ergonoomilise kujuga käepide on valmistatud SoftGrip ™ -ist. Käepidemel olev turvapidur hoiab ära sõrmede libisemise. Saetera saab lukustada, sisestades selle käepidemesse - tagab mugava ning ohutu teisaldatavuse. Sahk on varustatud praktilise karabiinrihmaga.
Saetera pikkus: 160 mm
Kogupikkus: 360/200 mm
Kaal: 1,30 kg

Spetsifikatsioonid

3.73 kg

Minu Aed

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.