Kompostihang Fiskars Xact L 903793269

Kompostihang Fiskars Xact L 903793269

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
44,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kaunilt kujundatud hang sõnnikut ja komposti käsitlemiseks. Kerge materjal ja ergonoomiline disain tagab mugava kasutamise. Lükka-tõmba käepide annab kasutajale nõuetekohase kontrolli.

Fiskars Xact sõnnikuhang, nagu nimigi ütleb, on komposti ja sõnniku töötlemiseks. Hangul on laiade vahedega vastupidavast terasest piid, mis on ideaalsed erinevate materjalide tõstmiseks ja puistamiseks. Imekerge materjal, boorterasest vars, ergonoomiline disain ei väsita selga ning SoftGrip kate ja lükka-tõmba süsteemiga käepide tagab juhitavuse ja mugavuse.

-See on parim tööriist is the best tool to lift, turn and spread loose material like grass, hay, weeds, leafs, compost and other garden waste.
-Õhukesed ja teravad piid on suuremate vahedega ja kumerad. Nii on aias lihtne komposti segada ja tihke materjal ei kleepu hangu külge.
-Püstine vars hõlbustab komposti tegemist.
-Sobilik erineva pikkusega tarbijatele

Mõõdud:
Pikkus: 1200mm
Kaal: 1700g

Spetsifikatsioonid

120.0 cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele Järve poodi
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.