Labidas Fiskars Xact L, teravaotsaline 903793252

Labidas Fiskars Xact L, teravaotsaline 903793252

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
44,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Fiskars Xact L-suuruses kaevamislabidas on midagi revolutsioonilist labida disainis. Tarvik on ekstra tugev, teravdatud labaga ja mittelibiseva käepidemega. Labidas sobib eriti kõvema pinnase jaoks nagu tema suurem ametivend, kuid siiski mõeldud väiksemale kasutajale. Tööriista on lihtne juhtida tänu laiale labale ja lükka-tõmba käepidemele.
Fiskars Xact keskmine kaevamislabidas on premium aiatoode. Labidas, mis on loodud ka pikematele kasutajatele kannab endas innovaatilist disaini, on valmistatud vastupidavast boorterast ning kindel keevitus laba ja varre vahel tagab kerguse ja vastupidavuse. Eriti tugev, terav ja libisemiskindel laba on ideaalne raske mulla läbimiseks ning lükka-tõmba süsteemiga vars aitab kaevamist juhtida. Labidal on mittelibisev serv ja tänu topeltkeevitusele tugevdatud labaosa. Käepide on uudne ja väga tugev.

- Parim tööriist kivise ja kõva pinnase kaevamiseks.
- Teravikuga laba lõikab hõlpsasti läbi nii erinevad mullakihid kui juured.
- Sobib kasutajale, kelle pikkuseks jääb vahemikku 175-195 cm.


Toote mõõdud:
Kaal: 1900g
Pikkus: 1200mm

Spetsifikatsioonid

120.0 cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele Järve poodi
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.