Aiamaa must muld 2,5 m³ suurpallis 903796529

Aiamaa must muld 2,5 m³ suurpallis 903796529

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
139 €
179 €
Säästad 40,00 €
-22%
Kuupakkumine Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Biolani Aiamaa Must Muld on väetatud mullasegu harrastusaednikele. See sobib kasutamiseks suurtes lillepeenardes ning aluspinnamullana lillepeenardes, kasvuhoonetes ja aiamaal, kas eraldi või segatuna tavalise pinnasega. Biolani Aiamaa Must Muld ei sisalda umbrohuseemneid ega raskemetalle.

Kasvuhooned ja lillekasvatus: Aiamaa Must Muld muudab pinnase rikkalikuks. Seda võib koheselt kasutada taimede aluspinnasena. Samuti võib segada Aiamaa Must Mulda aluspinnasega. Niiviisi parandatud pinnas peab olema lillede puhul vähemalt 20 cm ja kasvuhoones 25–30 cm paksune.

Pinnaseparandamine: Aiamaa Must Mulda võib kasutada kõikjal aias. Pinnaseparandamine on eriti oluline, kui soovite hakata kasvatama mitmeaastaseid taimi. Sobilik kasutuskogus on 200–500 l/100 m² samaaegselt kevadiste või sügiseste aiatöödega.

Aluse mõõt 1000x1200 mm

Tellimust käsitletakse eraldi tellimusena.
NB! Transport tagaluuk sõidukiga ja mahalaadimine ainult kõvale pinnasele.

Pilt illustreeriv.

Spetsifikatsioonid

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.