Kastmissüsteem kasvuhoonele 12 m2 903816275

Kastmissüsteem kasvuhoonele 12 m2 903816275

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
95,00 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Tilkkastmise süsteem
Kastmine on vajalik kõikidele taimedele, aga selle sagedus sõltub konkreetsest stiilist. Käsitsi kastmine võib tugeva veevooluga üleujutada ja kahjustada taime juuri ning see tähendab taimede hukkumist. Automaatkontrolleriga „Vesivaksik“ on see võimatu. Selline süsteem võimaldab valida täpse aja pidevaks kastmiseks, 2 minutit kuni 2 tundi etteantud perioodilisusega. Näiteks igapäev 10 minutit või 2 korda nädalas pool tundi. See on ideaalne lahendus neile, kellel ei ole võimalust käia igapäev aiamaal.
Vesivaksik“ on mõeldud taimede kastmiseks, avatud ja kaitstud krundi tingimustes. Paindlikud voolikud on asetatud peenarde vahele. Kui käsitsi kastmise veevool võib ajapikku hävitada peenraid ja voolata rajale, siis süsteemiga „Vesivaksik“ igal taimel on oma tilguti, mis võimaldab ühtlase ja ökonoomilise kastmise, mis ennetab vee voolamist krundile.
Põhisüsteemi pikkus on 4 meetrit, täiendav lisand on 2 meetrit. Voolikud paigaldatakse mutriga adapteri abil veemahutisse või tünni külge. Selleks, et mustus ei satuks voolikusse on konstruktsioonis ettenähtud mehhaaniline süsteem veepuhastamiseks.

Spetsifikatsioonid

4.3 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.