Kastmiskompuuter Gardena, C 1060 plus 903812666

Kastmiskompuuter Gardena, C 1060 plus 903812666 Gardena

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
139 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Toote eelised:
• GARDENA kastmiskompuutri abil kastad oma aeda kindlalt ja käepäraselt isegi siis, kui sa ei ole kodus. Saad rohkem vaba aega ning lopsaka rohelise aia ja kaunid terved taimed. Automaatse kastmisega varahommikul või õhtul väheneb aurustuva vee hulk. See säästab raha ning tagab suunatud ja parima kastmistulemuse.
• Suure ja selge ekraaniga tööosa võib andmesisestuse lihtnetamiseks eemaldada. Programmeerimine on loomulik ja seda selgitatakse ekraanil samm-sammult. Valida saab 10 ekraanikeele vahel.
• Aia kastmiseks saab valida igaks päevaks kuni 6 kastmisprogrammi. Kastmise kestust saab seada vahemikus 1 min kuni 9 h 59 min. Lisaks sellele saab ka kastmispäevi vabalt valida. Kui soovid kastmisega kohe alustada, saab seadet ka käsitsi käivitada.
• GARDENA vihma- või niiskusanduriga saab automaatkastmist sõltuvalt pinnaseniiskusest ja looduslikust vihmast katkestada. GARDENA niiskusanduri abil saab kastmist korraldada ka ainult anduri näitude järgi.
• Koos GARDENA automaatse veejagajaga (toode nr 1197-20) saab eraldi juhtida kuni kuut erinevat ühendatud kastmisseadet.

Tehnilised andmed
• Vooluallikas: Üks 9 V leelispatarei (ei ole kaasas)
• Sensori ühendus: Jah
• Töösurve: 0.5 - 12 bar
• Keere: 21 mm (G 1/2"), 23 mm (G 5/8"), 26,5 mm (G 3/4") ja 33,3 mm (G 1") • keermega kraanidele
• Kastmistihedus päevas: 6
• Kastmise kestvus: 0 h 1 min - 9 h 59 min

Spetsifikatsioonid

0.94 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.