Programmeeritav vihmuti Gardena AquaContour 350m² 903782819

Programmeeritav vihmuti Gardena AquaContour 350m² 903782819 Gardena

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
199 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Uudne lähenemine aia kastmisele
Uudne GARDENA suurte pindade kastmissüsteem AquaContour automatic Comfort on mugav vihmuti igasuguse kujuga kuni 350 m² suuruse aia eraldi kastmiseks. Muudetava programmeeritava kastmisulatuse abil ulatub see hõlpsalt aia igasse nurka. Suurte pindade kastmissüsteem on hõlpsalt programmeeritav: igal ajal saab programmeerida ja tühistada kahe erineva aiatüübi, nt ees- ja tagaaia kastmist. Sõltuvalt programmist saab eraldi salvestada kuni 50 olulist kontuuritippu. Suurte pindade kastmissüsteemil on selgete kasutusjuhistega mustusekindel kileklaviatuur. Vihmutit on lihtne programmeerida. Vihmuti pehmest plastist otsikud tagavad ühtlase kastmistulemuse. Kastmisala saab reguleerimisrõngaste abil eraldi reguleerida vahemikus 25‒360°. Suurte pindade kastmissüsteemi kastmisulatust saab samuti muuta: kastmisulatus 2,5‒9 m saavutatakse 2-baarise töörõhu pulul ja kastmisulatus 10,5 m 4-baarise töörõhu puhul. Kaks pinnamarkerit on praktilised. Nende abil saab vihmuti kindlalt ja täpselt programmeeritud kastmisaladesse paigutada. Suurte pindade kastmissüsteem on varustatud kahe torkevardaga. Nende abil saab vihmuti kindlalt muru sisse kinnitada. GARDENA suurte pindade kastmissüsteem AquaContour automatic Comfort kastab sinu aia igat nurka.

Kaetav pindala Min 0 m²
Kaetav pindala Max 350 m²
Pihustusala Ø, min 4 m - 10.5 m (4bar)2,5 - 9 m (2bar)

Spetsifikatsioonid

1.8 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.