Metallist voolikukäru Gardena 60 903812579

Metallist voolikukäru Gardena 60 903812579

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
79,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

15 mm (5/8") suurim jõudlus: 60 m 13 mm (1/2"), 50 m 15 mm (5/8"), 35 m 19 mm (3/4")

Toekas ja vastupidav
Metallist voolikukäru materjal ja osad on väga vastupidavad, eriti pulbervärvitud metallpool. Vändaga saab vooliku hõlpsasti kokku kerida. Laia toetuspinnaga raam on väga stabiilne. Käru püsib kindlalt, isegi kui voolikut tugevasti tõmmata. Käru käepideme kõrgust saab reguleerida. Seega saab käepidet kohandada individuaalselt vastavalt kasutaja pikkusele. Voolikukäru saab mugavalt aias ringi vedada. Lükkamise teevad mugavaks ka sujuva jooksuga profileeritud rattad. Käru käepidemel on käte kaitseks mugavad haardesakid. Neist on meeldivam hoida. Käepideme saab sisse lükata. See hoiab kokku säilitusruumi. Integreeritud tilgatõkis ei lase käru transportimise ajal vett tilkuda. Vett ei lähe raisku ning kelder, garaaž ja kuur ei saa märjaks. Voolikupoolile mahub max. 60 meetrit 13 mm (1/2") voolikut, 50 meetrit 15 mm (5/8") voolikut või 35 meetrit 19 mm (3/4") voolikut. Kõik see teeb GARDENA metallist voolikukärust vastupidava abilise kastmistöödel.

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele Järve poodi
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.