Kaarkasvuhoone Nano 3 x 4 m 903816507

Kaarkasvuhoone Nano 3 x 4 m 903816507 Nordgarden

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
399 €
714 €
Säästad 315 €
-44%
Hooaja Lõpumüük Minu Aed Kuupakkumine Parima hinna garantii



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kasvuhoone NANO
Revolutsioon kasvuhoonetööstuses!
Nanostruktuursed lisandid, mida lisatakse innovaatilisse NANO polükarbonaadi koostisesse, kindlustavad kasvuhoones kasvavatele taimedele maksimaalse fotosünteesi protsessi. Nanostruktuur muundab rasket ja ohtlikku UV-kiirgust taimedele kasulikuks punase spektri kiirguseks. Selle tulemusena suureneb köögiviljakultuuride saagirikkust 30% - 48% ning kiirendades saagi küpsemist 3 - 4 nädala võrra. Nüüd on ka meie kliimas võimalik kasvuhoonetingimustes kasvatada saaki kiirelt ja tõsta taimede viljakust!

Kaarkasvuhoone on mõeldud erinevate aiakultuuride kasvatamiseks. Kasvuhoone karkass on valmistatud tugevatest nelikanttorudest, et kokkupanek läheks võimalikult lihtsalt ja kiiresti. Karkassi kokkupanekuks kulub aega ainult 2-3h
Kasvuhoone uks ja tuulutusaknad on juba valmis ja ei vaja enam tülikat kokkukruvimist, ega nuputamist. Tõsta ainult ette ja kinnita nelja kruviga.

Kasvuhoone tuleb kinnitada tuulekindlalt puidust raami külge või otse maapinnale.
Komplekti kuulub NANO polükarbonaadist kattematerjal ja kõik vajalik kattematerjali kinnitamiseks.

Kasvuhoone ühes otsas on nii uks kui ka õhutusaken, teises otsas õhutusaken.

Kõrgus 2,1m
tsingitud teraskarkass
kahekihiline UV-kindel polükarbonaadist kate,
komplektis kinnitusvahendid ja koostamisjuhend.


NB! Toodet käsitletakse eraldi tellimusena.

Spetsifikatsioonid

3x4 m

150.0 kg

4.0 cm

3.0 cm

Hooaja Lõpumüük, Minu Aed, Kuupakkumine, Parima hinna garantii

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.