Nelikanttorudest kaarkasvuhoone 3x8m + tasuta transport 903810618

Nelikanttorudest kaarkasvuhoone 3x8m + tasuta transport 903810618

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
699 €
800€
Säästad 101€
-13%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Tänu tsingitud nelikanttorule õnnestus vähendada detailide arvu, lihtsustada montaaži ja suurendada karkassi kandevõimet. Kasvuhoone laius sobib kolmele peenrale. Kasvuhoone ülesehitus võimaldab paigaldada lisavarustust – külgmisi riiuleid istikute jaoks ja peenraservi. Tänu sellele on tegu uue perspektiivse mudeliga, millel on kõrge kvaliteet. Komplekti kuulub kattematerjal kasvuhoone katmiseks (kihtplastik 4mm) ja kõik kattematerjali kinnitamiseks vajalik.

Kasvuhoone laius on 3 meetrit mis on optimaalne kahe või kolme peenra jaoks. Tegemist on kõige optimaalsema kasvuhoone laiusega. Mõlemas kasvuhoone otsas on mugav uks tuulutusaknaga.
Kasvuhoone baaskomplekti pikkus on 2 meetrit ning seda on võimalik pikendada 2 meetri võrra.

Kasvuhoone baaskomplekti kaared asuvad teineteisest 1 meetri kaugusel. Soovi korral on kasvhoonele võimalik täiendavalt paigaldada lisakaarte komplekt.. Samuti on igale kaarele võimalik paigaldada teleskooptoru mis suurendab koormustaluvuse näitajaid veelgi.

Tasuta transport!
NB! Kasvuhoone tellimust käsitletakse eraldi tellimusena!

Spetsifikatsioonid

3x8 m

8.0 m

3.0 m

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eritarneviis
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.