Pannikomplekt koos kaanega GS 720 903900156

Pannikomplekt koos kaanega GS 720 903900156

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
349 €
454 €
Säästad 105 €
-23%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Pannikomplekt koos kaanega GS 720
"Gourmet" tootesari
Võimaldab valmistada erinevaid roogasid nii küpsetamata kui eelküpsetatud toorainetest.
Panni lame põhi võimaldab ideaalselt ka toidu soojas hoidmist. Antud lahendus välistab olukorra, kus vedelik panni keskele valgub ja ülejäänud osa toitu kuivatab. Kuumenedes muutub panni põhi keskelt veidi nõgusaks.
Sobib suurepäraselt liha, kala ja juurviljade küpsetamiseks ning erinevate riisiroogade valmistamiseks. Samuti valmivad pannil ka maitsvad pannkoogid. Kasuta vaid oma fantaasiat ja valmista pannil omale meelepärane roog!

Tehnilised andmed:
Läbimõõt: 72 cm
Põhja läbimõõt 61 cm
Mahutavus: 20 portsjonit
Kõrgus: 85 cm
Panni serva kõrgus: 5 cm
Kaal: pann 14 kg, komplekt kokku 30 kg
Pann on valmistatud 4 mm terasest
Põleti: 11,4 kW, diameeter 400 mm
Põleti kahte ringi saab eraldi reguleerida
Gaasikulu täisvõimsusel 1 kg/h, tavaoludes 0,3-0,6 kg/h
Põletil on patarei toitel elektrisüüde
Jalad on eemaldatavad ja kinnitatavad poltidega ("liblikas")
Komplektis reduktor ja gaasivoolik pikkusega 1,2 m
Tuulekaitse ja jalad roostevabast terasest, st ilmastikukindlad ning hea puhastada

Eco- lahendus
Gaasipõletit ümbritsevad külgedelt ja põhjast tsingitud pinnakattega terasdetailid, mis peegeldavad soojust. Soojus peegeldatakse panni põhjale, mille matt ja tume pind toimib soojuse neelajana. Selle tulemusena kasutatakse enamik vabanevast energiast sihtotstarbeliselt, mis võimaldab gaasi säästa kuni 20% ulatuses. Kuna külma õhu juurdevool altpoolt on piiratud, jaotub soojus pannil ühtlaselt. Samuti kaitseb Eco- lahendus gaasileeki tuule eest nii külgedelt kui alt.

Toode vastab direktiivi 2009/142/EC nõuetele CE 1336-10.

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.