Šašlõkivann „Profi“ mõõtmed: 80x40x15 cm 903793017

Šašlõkivann „Profi“ mõõtmed: 80x40x15 cm 903793017

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
149 €
189 €
Säästad 40,00 €
-21%
kampaania



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Šašlõkivann „Profi“ mõõtmed: 80x40x15 cm
Stoveman
Väligrilli, Suitsuahju, Lõkkeaseme ja Šašlõkivanni
kasutusjuhend
1. Väligrill, suitsuahi, lõkkease ja šašlõkivann (edaspidi ahi) on mõeldud toiduainete
küpsetamiseks lahtisel tulel aias või mujal välitingimustes.
2. Ahju tohib kasutada vähemalt 5 m kaugusel ehitistest või põlevmaterjalide hoiukohast.
3. Kasutamise ajal ja pärast kasutamise lõpetamist ei tohi jätta ahju järelvalveta kuni
põlevmaterjal (puit , söed vms.) on täielikult põlenud või põlemisjäägid veega
kustutatud.
4. Ahi tuleb peale kasutamist puhastada põlemisjääkidest.
5. Kui ahju ei kasutata pidevalt on soovitav seda säilitada varju all, mis tagab toote
pikaealisuse ja parema vastupidavuse välistingimustele.
6. Meie toodetes tohib põletamiseks kasutada vaid kvaliteetset puitu või spetsiaalset
grillsütt. Keelatud on muu põleva materjali kasutamine.

Spetsifikatsioonid

kampaania

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.