Puukerisega torusaun terassiga 903793774

Puukerisega torusaun terassiga 903793774

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
4499 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Puukerisega torusaun terassiga

Torusaun on kahe ruumi ja terrassiga saun. See toetub kolmele jalale ning koos hoiavad sauna 4 roostevabast terasest vitsa. Meie saunadel on bituumensindekatus, mis kaitseb puitu koguneva vee eest ning annab saunale hea ilme.

Terrassikas kujunes välja meie kahe ruumiga saunast ning on algusest peale olnud väga populaarne. Kellele siis terrass ei meeldiks eriti kui seal on istumiskohad ning katus peakohal.

Terrassikas on mõeldud kuni kuuele inimesele, pakub võimalust hoida riideid eesruumis ja hingata värsket õhku väljas istudes. Lavad leiliruumis on kahetasandilised, valmistatud lepast. Eesruumis on istumiseks ja asjade hoidmiseks ühetasandilised pingid. Saunal on kaks identset puitust, millel on kaks suurt pronksklaasist ruutu. Et rohkem valgust pääseks sauna, siis on mõlemas otsas kaks akent.

Tehniline info:
Materjal: termokuusk
Käbimõõt: 240cm
Kõrgus: 250cm
Pikkus: 370cm
Kaal: 1100kg
Mahutavus: 6 inimest
Otsaseina paksus: 28mm
Külgseina paksus: 45mm
Töödeldud tõrvaõliga
Uks 2x70x180cm
Vitsad: 4tk
Ruumid: leiliruum, eesruum
Kohaletoimetamine: kokkupandult

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eritarneviis
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.