Päikesepaneeliga bambusest tõrvik 340031741

Päikesepaneeliga bambusest tõrvik 340031741

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
21,00 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Päikeseenergial töötavad bambusest LED tõrvik. Tõrviku kõrgust on võimalik reguleerida vahemikus 60-160 cm. Tõrvikul on 4 virvendavat LED tulukest. Päikesepaneelil on kaasas 1xAA NiMH patarei. ENNE ESMAKORDSET KASUTAMIST tuleb eemaldada akude pesa juures olev kaitseriba või lülitada sisse ON/OFF (SISSE/VÄLJA) nupp, mis asub toiteploki all (toimige vastavalt kaasasolevale joonisele). Valige valgustile asukoht, mis oleks otseses päikesevalguses. Varjulises kohas ei lae akud täielikult täis ja valgusti öine põlemisaeg väheneb. Valitud asukoht ei tohi olla öise valgusallika, nt tänavavalgusti lähedal, sest kõrvalasuvad valgusallikad võivad takistada päikesetoitega valgusteid automaatselt sisse lülitumast. Esimesel laadimiskorral peavad akud laadima 36H. Näiteks kolmel päeval umbes 12H päevas. Selleks tuleb ööseks valgusti välja lülitada ( lüliti OFF asendisse) ja hommikul uuesti sisse lülitada (lüliti ON asendisse). Järgnevatel laadimiskordadel pole vaja valgustit eraldi sisse-välja lülitada.

Spetsifikatsioonid

0.7 kg

153.0 cm

12.0 cm

12.0 cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.