LED prožektor 10 w liikumisanduriga, niiskuskindel IP 65 231454512

LED prožektor 10 w liikumisanduriga, niiskuskindel IP 65 231454512

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
29,95 €
45,00 €
Säästad 15,05 €
-33%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Uus kõrgtehnoloogiline ja tõeliselt energiasäästlik LED prožektor välisvalgusti õue ukse, terassi või garaazi kohale seinale või variaktuse alla paigaldamiseks! Energiasääst kuni 90% võrreldes tava halogeen prozektor valgustiga. Valgusti on varustatud spetsiaalse termokontroll süsteemiga, mis ei lase valgustil kuumeneda tänu LED tehnoloogiale. Prožektor valgustit on võimalik reguleerida erisuundadesse ja kergepaneeli abil on võimalik hõlpsasti suunata ala, mida soovid valgustada. Prozektor on varustatud liikumisanduriga.
  • liikumisandur , pimedaandur ja aegrelee
  • liikumisanduri tundlikkust saab muuta 5-12m ulatuses.
  • tööasendit saab muuta vahemikus 10 sekundit kuni 7 minutit.
  • veekindel IP 65
  • valgus valge 6000 – 6500 K
  • valgustustugevus 800- 900luumenit
  • Ela kaasajas- 21.sajandi hõõgpirn on LED pirn. Vali oma lampidele säästlikud LED-id!
    Keskmiselt 8% kodus igapäevaselt kasutatavast energiast kulub valgustusele.
    Järjest kallinev elektrienergia muudavad LED-tehnoloogial põhinevad lahendused enneolematult säästlikuks – võrreldes säästu ja hõõgpirnidega on võimalik säästa 50% kuni 80% energiast.
    Kasutades LED-pirne on igapäevane energia säästmine märkimisväärselt väiksem.
    Ledide eelised:
    LED on kuni 90% säästlikum ja tööiga on 50 korda pikem, kui halogeenlambil.
    LED pn palju säästlikum, kui näiteks hõõglamp – 5WLED pirn asendab vabalt 50Whõõglambi.
    LED pirnid ei karda voolukõikumisi.
    LED ei kuumene, ega küta õhku.
    On loodussõbralik ja kahjutu keskkonnale.

    Spetsifikatsioonid

    must

    IP65

    Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

    • Tulen ise järele Järve poodi
    • Omniva pakiautomaat
    • Itella SmartPOST
    • Omniva kuller
    • Eesti Posti postkontor
    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.