Akuga teleskoop-hekikäärid Bosch UniversalHedgePole 18 / 18 V / 2,5 Ah 903813072

Akuga teleskoop-hekikäärid Bosch UniversalHedgePole 18 / 18 V / 2,5 Ah 903813072 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
179 €
199,99 €
Säästad 20,99 €
-10%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Võimas ja pingevaba, ideaalne kõrgete hekkide hooldamiseks

Funktsioonid
Süsteem Anti-Blocking
18 V
Liitium-ioontehnoloogia

Tehnilised andmed
Aku tüüp Liitium-ioon-
Ühilduv aku tüüp Liitium-ioon-
Ühilduv aku pinge 18 V
Aku pinge/mahtuvus 1 x 18 V
Töötab aku mahtuvusega 2,5 Ah
Aku laadimisaeg 1 h
Max arv ruutmeetreid ühe akulaadimise kohta 200 m²
Lõiketera pikkus 43 mm
Terade vahekaugus 16 mm
Tühikäigusagedus 2.200 min-1
Kõrguse reguleerimine 210 – 260 cm
Pöördpea 135 °
Kaal 3,6 kg

Toote põhiomadused
Heki hõlbus pügamine maapinnalt ilma redelita tänu teleskooptorule ja pöörlevale peale
Võimas ja katkematu töötamine okstesse takerdumata
Ergonoomiline, tasakaalustatud ja kerge ega koorma käsi ja õlgu
Syneon Chip – nutikalt juhitud energia igaks tööks
Üks aku kõikide tööriistade ja aiatööriistade jaoks 18-voldises Power for ALLi liitiumioonakuga juhtmevabas süsteemis
Kaitsepiirik servalähedaste lõigete tegemiseks

Tarnekomplekt
1 akukomplekt PBA 18V 2.5Ah W-B
Laadimisseade AL 1830 CV

Spetsifikatsioonid

43

Akutoide

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.