Akuhekikäärid Bosch AdvancedHedgeCut 36 / 36 V / 2,0 Ah 903813070

Akuhekikäärid Bosch AdvancedHedgeCut 36 / 36 V / 2,0 Ah 903813070 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
299,95 €
349,99 €
Säästad 50,04 €
-14%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Juhtmest sõltumatu töö ja korralik võimsus.

Funktsioonid
Süsteem Anti-Blocking
36 V
Liitium-ioontehnoloogia

Tehnilised andmed
Aku tüüp Liitium-ioon-
Aku pinge/mahtuvus 36 V
Töötab aku mahtuvusega 2 Ah
Aku laadimisaeg 45 min
Max arv ruutmeetreid ühe akulaadimise kohta 300 m²
Lõiketera pikkus 540 mm
Terade vahekaugus 20 mm
Tühikäigusagedus 2.000 min-1
Kaal 3,6 kg

Toote põhiomadused
Juhtmeta vabadus: toitejuhtme jalgujäämise ja ohtliku läbilõikamise hirmu võib unustada.
Võimas: 540 mm pikkused lõiketerad, 20 mm terade vahekaugus ja elektrooniline blokeerumisvastane süsteem Anti-Blocking tagavad, et töö saab kiiresti tehtud.
Alati kasutusvalmis: 36 V liitium-ioonakut saab kasutada ka muudes Boschi elektritööriistades. Täislaetav vaid 45 minutiga (80% mahtuvusest 25 minutiga).
Syneon Chip – nutikalt juhitud energia igaks töökorraks
Võimas 36-voldine liitium-ioonaku võimaldab ühe laadimisega lõigata kuni 300 m² hekki
Uuenduslik süsteem Anti-Blocking tagab katkestusteta lõikamise
Lati otsaosa saefunktsiooniga saab lõigata kuni 25 mm läbimõõduga oksi
Tänu päästiku ergonoomilisele asendile saab hekki mugavalt pügada igast asendist
Laserlõigatud, teemantlihvitud täppislõiketerad tagavad sujuva lõike
Lõiketera kaitsest on abi seina- ja servalähedaste lõigete tegemisel

Tarnekomplekt
Laadimisseade AL 3640 CV
1 akukomplekt 36 V / 2,0 Ah liitiumioonaku

Spetsifikatsioonid

54cm

Topelttera

2cm

2000 RPM

87 dB

Must, Roheline, Punane

3.6kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.