Akuhekilõikur Hecht 6022, 20 V ( ilma aku ja laadijata ) 903817316

Akuhekilõikur Hecht 6022, 20 V ( ilma aku ja laadijata ) 903817316 Hecht

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
43,95 €
52,00 €
Säästad 8,05 €
-15%
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Akuhekilõikur Hecht 6022, 20 V ( ilma aku ja laadijata )

Võimas juhtmeta hekilõikur ACCU programmist 1278
Hekilõikuri kogupikkus 51 cm
Pinge 20V
Kaal: 3 kg
Laserlõigatud roostevabast terasest lõiketerad tagavad täiusliku tulemuse.
Selle mudeli suureks eeliseks on pööratav käepide, mis muudab töö ka raskesti juurdepääsetavates kohtades lihtsaks.
Suur ohutuslüliti käepidemel.
Okste maksimaalne läbimõõt 15 mm
Kaasas plastikust ümbris, seadme mugavaks ning ohutuks transportimiseks, hoiustamiseks.
Mõeldud kasutamiseks koos 20 V / 2 Ah (HECHT001277) või 4 Ah (HECHT001278) liitiumakuga.
Aku ja laadija ei kuulu komplekti.

Sobivad akud:
Aku Hecht 001278B 20V 4Ah Tellimiskood: 903811857
Aku Hecht 001277B, 2 Ah, 20 V Tellimiskood: 903817313
Sobiv laadija: Kiirakulaadija Hecht 001277CH Tellimiskood: 903816714

Spetsifikatsioonid

3.0 kg

Akutoide

Uus

20

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.