Akuhekilõikur Makita DUH523Z, 18 V Li-ion (ilma aku ja laadijata) 902782300

Akuhekilõikur Makita DUH523Z, 18 V Li-ion (ilma aku ja laadijata) 902782300 Makita

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
119 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kerge ja mugav kasutada tänu juhtme puudumisele. Pikk kasutusiga. Lõiketera pikkus 520mm. Töötab kõikide 18V Li-Ion akudega. Kahes suunas lõikav, eripinnakattega ja pika kasutamisajaga tera.

Kasutaja eelised
Kahes suunas lõikav, eripinnakattega ja pika kasutamisajaga tera.
Tänu kiirele terapidurile on töö ohutu.
Aku madalast laadimistasemest teavitav märgutuli.
Kasutamisaeg 3,0 Ah akuga 70min., 1,3 Ah akuga 30min.
Aku ja laadijata mudel – tarnitakse ilma akuta ja laadimisseadmeta.

Tehnilised andmed
Li-ion aku 18V -
Aku kaitsesüsteem
Löögisagedus (min-1) 1350
Maks. oksa paksus 15 mm
Tera pikkus 520 mm
Helivõimsuse tase (LWA)84,3 dB(A)
Helirõhu tase (LpA)77 dB(A)
Määramatu müra (K faktor)2,5 dB(A)
Vibratsioonitase (3 teljel)≦2,5 m/sec²
Määramatu vibratsioon (K faktor) 1,5 m/sec²
Kaal koos standardse akuga (EPTA-Protseduur 01/2003) 3,3 kg
Mõõdud (PxLxK) 923x195x193 mm

Spetsifikatsioonid

16.8 kg

52

Akutoide

15

18

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.