Akuhekipügaja AHS 18-55 V (ilma aku ja laadijata) 999843725

Akuhekipügaja AHS 18-55 V (ilma aku ja laadijata) 999843725 Metabo

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
249 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Ilma aku ja laadijata karkass pappkarbis
Sobiv aku tüüp: 18V / Li-ion
Lõikejõudlus: kuni 18 mm
Lõiketera: 53 cm
Lõigete arv: 2.700 /min
Kaal (koos akuga): 3,9kg

Kerge ja mugav professionaalne hekipügaja
Madal vibratisoonitase, hea ergonoomika ja kummine käepide tagab mugava töö
Elektrooniline tera kiirpeatamine (0,3 sek)
Elektrooniline ülekoormuskaitse - kaitseb mootorit juhul, kui tera peaks materjali sisse kinni kiiluma
Alumine turvatera

Sobivad akud:
625596000&MET - 2,0Ah
625591000&MET - 4,0Ah
625592000&MET - 5,2Ah
625367000&MET - 4,0Ah LiHD
625368000&MET - 5,5Ah LiHD
625369000&MET - 8,0Ah LiHD

Sobivad laadijad:
627044000&MET - Tavalaadija "ASC 30-36V"
627265000&MET - Kiirlaadija "ASC Ultra 14-36V"


Metabo ALL-IN SERVICE:
Osta uus akutööriist Stokkerist ja registreeri see (akusid ja laadijaid registreerima ei pea) lehel www.metabo-service.com. Sinu uuele akutööriistale teeme 36 kuud TASUTA remonti ja vajadusel vahetame kuluosad ning muidugi kehtib akudele samuti 3-aastane Metabo täisgarantii.

Spetsifikatsioonid

3.9 kg

53

Akutoide

18

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.