Elektriline hekilõikur Alpina H 500 E 903810263

Elektriline hekilõikur Alpina H 500 E 903810263 Alpina

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
60,95 €
79,95 €
Säästad 19,00 €
-24%
Allahindlus kehtib 28.05.2020 - 18.06.2020
Outdoor . ALEhopp Minu Aed Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Võimsus
Jõuallikas 2-taktiline mootor
Mootori töömaht 24,5 cm³
Mootor 0,85 kW
Netokaal 6,51 kg
Kütusepaagi maht 0,33 L
Max. kiirus 9500 pm
Tühikäik 3000-3300 pm
Karburaatori tüüp Pöördklapp
Süütepool Analoog
Õhuklapp Käsitsi
Käivitamine Käsistarteriga
Kütusepump Jah

Niidusüsteem
Lõikepikkus 550 mm
Tera pikkus 600 mm
Tera tüüp Topelt, laserteritus
Hammaste kaugus 27 mm
Töösüsteem Kaksik

Varustus
Käepideme tüüp Pööratav 180° -3 positsiooni

Ülmõõtmed
Kaal teraga 5,5 kg
Brutokaal 7 kg
Pakendi mõõdud 1120 X 240 X 220 mm

Vibratsioon ja müra
Vibtarsioonitase (eesmine/tagumine käepide) 2,55 / 2,97 m/s²
Müratase (dbA ) 110 dB(A)

Spetsifikatsioonid

50cm

Topelttera

1700 spm

45cm

2,85 m/s²

98 dB

Must, Valge

3.26kg

500 W

Outdoor, ., ALEhopp, Minu Aed, Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.