Hekipügaja McCulloch ErgoLite 6028 903795066

Hekipügaja McCulloch ErgoLite 6028 903795066 McCulloch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
259 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Hõlpsalt käsitsetav ja kerge hekilõikur, mis sobib ideaalselt kodumajapidamisse. Soft Start ja kütusepump muudavad käivitamise lihtsaks. Võimas mootor ja tõhus vibratsioonisummutussüsteem. Suur lõikekiirus ja lõikehamba vahe ning 45cm kahepoolsed terad tagavad suurepärase jõudluse. Integreeritud terakaitsmega varustatud tera.

Tehnilised kirjeldused

Mootori andmed
Silindri kubatuur 21,7 cm³
Võimsus 0,6 kW
Maksimaalsed mootori tööpöörded 7800 p/min
Maksimaalsed lubatud mootoripöörded 9000 p/min
Kütusepaagi maht 0,3 l

Standardseadmed
Lõiketera pikkus 60 cm
Lõikehamba haare 28 mm
Maksimaalne lubatud oksa läbimõõt 20 mm
Lõikamise kiirus 4050 lõiget/min

Vibratsiooni- ja müraandmed
Vibratsiooni tase (eq) esi- / tagumine käepid 4,1/4,2 m/s²
Helirõhu tase kasutaja kõrvadele 93 dB(A)
Müra võimsustase, LWA 101 dB(A)

Üldised mõõtmed
Kaal 5 kg

Spetsifikatsioonid

5.0 kg

Bensiinimootor

21,7

600

60

20 mm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.