Aku põõsa- ja murukääridekomplekt Bosch ASB 10,8 LI 903794885

Aku põõsa- ja murukääridekomplekt Bosch ASB 10,8 LI

Kasutusjuhend on PDF formaadis, lugemiseks on vajalik PDF lugemistarkvara (nt Acrobat Reader).

Kasutusjuhend on koostatud tootja poolt, Hansapost ei vastuta juhendis leiduvate vigade eest

LAE KASUTUSJUHEND

Aku põõsa- ja murukääridekomplekt Bosch ASB 10,8 LI 903794885 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
139 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kärpimine, lõikamine ja trimmimine. Kolmest tööriistast koosnev muru- ja põõsakääride komplekt.

Toote põhiomadused
Kolm tööriista ühes seadmes: eriti võimsad muru-, põõsa- ja kärpimiskäärid ühes liitium-ioonakuga seadmes.
Suur jõudlus: süsteemiga Anti-Blocking kompaktne, käepärane tööriist katkestusteta lõikamiseks.
Pikk tööaeg: kuni 100 minutit. Kaalub ainult 900 grammi.

Toote muud eelised
Läbimõeldud disainiga käepide pehmenduse ja ergonoomiliste haardepindadega
Tööaeg kuni 100 minutit võimsa 10,8 V liitium-ioonakuga
Suurepärane lõikejõudlus tänu võimsale ajamile ja süsteemile Anti-Blocking
Vastupidavad põõsakäärilehed (tera pikkus 12 ja 20 cm) ning murukäärileht (tera laius 10 cm). Üliteravad Šveitsi kvaliteetlõiketerad
Laetuse astme indikaator. Laetust näitab otstarbekas neljaastmeline LED-indikaator
Boschi SDS. Lõiketera on lihtne vahetada. Tööriistadeta
Lühike laadimisaeg. Ainult 3,5 tundi

Tehnilised andmed
Aku tüüp Liitium-ioon
Aku pinge 10,8 V
Keskmine tööaeg kuni 100 m
Laadimisaeg 3,5 h
Lõiketera pikkus 12/20 cm (põõsakäärid)
Lõikelaius 10 cm (murukäärid)
Lõiketerade vahekaugus 0,8 cm
Kaal 900 g

Tarnekomplekt
Laadimisseade
Murukäärileht 10 cm (2 609 003 867)
Plastkohver
Murukäärileht 12 cm (2 609 003 885)
Murukäärileht 20 cm (2 609 003 868)

Spetsifikatsioonid

0.9 kg

Akutoide

20

10,8

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.