Akutoitega aiasaag Bosch Keo 903810588

Akutoitega aiasaag Bosch Keo 903810588 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
89,95 €
99,99 €
Säästad 10,04 €
-10%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Aku tüüp Liitium-ioon-
Aku pinge 10,8 V
Lõikejõudlus (A-Grip olemas) max Ø 60 mm
Lõikejõudlus (A-Grip puudub) max Ø 80 mm
Lõigete arv ühe akulaadimisega (läbimõõt 15–60 mm) 30–190
Saetera pikkus 150 mm
Aku laadimisaeg 3,5 h
Kaal (toega A-Grip) 1.050 g

Boschi aiasaag Keo võimaldab hõlpsat lõikamist mitmesugustel aiatöödel. Šveitsi täppisteraga saab vaevata, vaid ühe nupulevajutusega lõigata kuni 80 mm läbimõõduga oksi. Ühe akulaadimisega saab teha 30 kuni 190 lõiget. Eemaldatav „A-Grip” hoiab okste lõikamise ajal paigal toetuseta oksi, et kärpimine oleks mugavam. Seadmel on liitium-ioonaku, millel ei esine mäluefekti ega iseeneslikku tühjenemist.

Vaevata lõikamine: kuni 80 mm* jämeduste okste lõikamiseks piisab vaid päästikule vajutamisest. Ühe akulaadimisega saab teha 30 kuni 190 lõiget.
Midagi ei lähe sassi: tugi A-Grip hoiab toestamata oksi lõikamise ajal – teist kätt ei lähe vaja.
Alati kasutusvalmis: liitiumioonakul puudub mäluefekt ja iseeneslik tühjenemine

Integreeritud 10,8 V liitium-ioonaku suurendab jõudlust. Iseeneslikku tühjenemist ja mäluefekti ei esine. Alati kasutusvalmis
Käepideme pehmend ja ergonoomiline kuju tagavad parema manööverdusvõime
Tänu saeterade lihtsale vahetamisele saab seda kasutada mitmesuguste aiamaterjalide lõikamiseks
Kiire seiskamine ja käekaitse suurendavad tööohutust
Eemaldatav tugi A-Grip tagab parema jõudluse toestamata okste puhul
Turvalukustus hoiab ära soovimatu sisselülitamise
Kvaliteetne Šveitsi saetera kuni 80 mm läbimõõduga okste täpseks ja puhtaks lõikamiseks** Kui A-Grip on eemaldatud.

Spetsifikatsioonid

1.5 kg

Akutoide

15

Kuupakkumine

10,8

Ei

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.