Akumuruniiduk Bosch Rotak 32 LI / 36 V / 2,0 Ah / 32 cm 903813060

Akumuruniiduk Bosch Rotak 32 LI / 36 V / 2,0 Ah / 32 cm 903813060 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
379 €
399 €
Säästad 20,00 €
-5%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kompaktne linnaaias kasutatav muruniiduk

Funktsioonid
«Efficient Energy Management»
Murukamm
Integreeritud kandekäepide
Laetusastme indikaator

Tehnilised andmed
Aku tüüp Liitium-ioon-
Aku pinge 36 V
Töötab aku mahtuvusega 2 Ah
Aku laadimisaeg 70 min
Aku kiirlaadimise aeg 80% taseme laadimisaeg 56 minutit
Soovituslik pindala kuni 150 m²
Lõikelaius 32 cm
Lõikesüsteem Sirp-lõiketera
Kaal 10,4 kg
Kogumiskoti maht 31 l
Lõikekõrgus 30 – 60 mm
Niitmiskõrguse seadmine 3 astet, tsentraalne
Käepideme tüüp Süsteem Ergoflex

Toote põhiomadused
Juhtmeta liikumisvabadus: väike kaal tagab optimaalse käsitsemise. Sassis juhtmed ei jää jalgu ja bensiinihais ei mata hinge
Kerge: seadme väike kaal ja sisseehitatud käepidemed võimaldavad seda hõlpsasti transportida
Mugav kasutada: uus süsteem Ergoflex võimaldab lihtsamat juhtimist ja paremat tööasendit
Syneon Chip – nutikalt juhitud energia igaks töökorraks
Vähe müra: vaikne niiduk sobib hästi ka tiheasustuse tingimustesse
Täpne servalõikus: ainulaadsed murukammid tagavad muru täiusliku lõikamise servani välja ning liitium-ioonaku toitel mootor tuleb toime ka kõrge märja rohuga
Juhtmevaba: Efficient Energy Management pikendab tööaega kuni 15% võrra
Kokkupandavad käepidemed hõlbustavad hoiulepanekut

Tarnekomplekt
Laadimisseade AL 3620 CV
1 akukomplekt 36 V / 2,0 Ah liitiumioonaku

Spetsifikatsioonid

Akutoide

32

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.