Akumuruniiduk Gardena PowerMax Li-18/32 (ilma aku ja laadijata) 903812819

Akumuruniiduk Gardena PowerMax Li-18/32 (ilma aku ja laadijata) 903812819

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
199 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Aku mark Li-Ion
Lõikelaius 32 cm
Koguja suurus 30 l
Lõikekõrgus, min–max 20-60 mm
Niidukõrguse reguleerimine Tsentraalne
Maksimaalne niidetev ala (±20) 230 m²
Müratase, garanteeritud(LWA) 87 dB(A)
Müratase operaatori kõrvale 77 dB(A)

Lihtsalt käsitsetav ning kerge akutoitel muruniiduk väiksemate muruplatside hooldamiseks.
See hea manööverdusvõimega ja võimas GARDENA akutoitel muruniiduk PowerMax™ Li-18/32 on ideaalne väiksemate muruplatside hooldamiseks. Spetsiaalsed karastatud lõiketerad tagavad optimaalse lõiketulemuse. ErgoTeci käepidet on mugav käes hoida ja selle abil on muruniidukit väga lihtne lükata. Funktsioon QuickFit võimaldab mugavalt valida kümne erineva niidukõrguse vahel. Korpuse külgedel olevad murukammid tagavad, et muru saab hõlpsalt niidetud ka seinte ja kõnniteede äärtest. CnC tehnoloogia tagab tõhusa lõike- ja kogumis tulemuse, vähendades koguri tühjendamise sageduse vajadust. Kokkupandav käepide võimaldab seadet mugavalt transportida ja ruumisäästlikult hoiustada. Muruniiduki toiteallikaks on kaks lihtsalt hooldatavat GARDENA akut, mõlemad võimsusega 18 V / 2,6 Ah. Akusid saab mäluefektita kiiresti laadida igal ajal.

Spetsifikatsioonid

Akutoide

32

2 x 18

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.