Bensiinimootoriga muruniiduk AL-KO Highline 46.5 P-A 903795270

Bensiinimootoriga muruniiduk AL-KO Highline 46.5 P-A 903795270

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
249 €
349 €
Säästad 100 €
-29%
LAO LÕPP



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Parimate kogumisomadustega äärmiselt kõrge korpusega bensiinimootoriga muruniiduk.
Kaks ühes funktsioon: niitmine, kogumine.
Mugav kõrguse reguleerimine,
70 l kogumisanum EasyClick kinnituse ja tasemenäidikuga,
ergonoomilise kujuga juhthoob,
kerged XL rattad.

Töörežiim Bensiin
KOGUMISKASTI MAHT (l) 70
elektrilist käivitust Ei
funktsioonide arv 2inOnefunction
funktsioonide arv Niitmine, Kogumine
SILINDRI MAHT ccm 123
Võimsus kW 2
korpuse materjal Teras
Mootor AL-KO Pro 125
Mootor AL-KO Mootor
Rattavedu Ei
ratta läbimõõt 180/205
rattalaagrid jah
Muruplatsidele kuni (m²) 1 100
Lõikelaius cm 46
Lõikekõrgus 25-75 mm
Lõikekõrguse reguleerimine üksikrattad, 7-astmeline
mootori pöörete arv U/min 2 850
Kaal kg 27

Spetsifikatsioonid

Bensiinimootor

123

2000

46

25-75

7

Jah

70

1100

27.0 kg

LAO LÕPP

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
  • Kiirväljastus
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.