Suure lõikelaiuse, bensiinimootori ja elektristardiga iseliikuv muruniiduk HPG G53SHL-C 6 in 1 903810225

Suure lõikelaiuse, bensiinimootori ja elektristardiga iseliikuv muruniiduk HPG G53SHL-C 6 in 1

Kasutusjuhend on PDF formaadis, lugemiseks on vajalik PDF lugemistarkvara (nt Acrobat Reader).

Kasutusjuhend on koostatud tootja poolt, Hansapost ei vastuta juhendis leiduvate vigade eest

LAE KASUTUSJUHEND

Suure lõikelaiuse, bensiinimootori ja elektristardiga iseliikuv muruniiduk HPG G53SHL-C 6 in 1 903810225 HPG

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
329 €
639 €
Säästad 310 €
-49%
HPG 3-aastane garantii Minu Aed Kuupakkumine Parima hinna garantii WOW!



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Suure lõikelaiuse, bensiinimootori ja elektristardiga iseliikuv muruniiduk HpG G53SHL-C 6 in 1

Suur 53 cm lõikelaiusega muruniiduk, mille kiirust saab muuta. Valida saab kolme lõikemeetodi vahel – kogumine, külgväljavise ja multšimine, mis peenestab rohulibled ja paiskab need tagasi murule väetiseks.

Varustatud elektristarteriga NiCd aku – vajuta nuppu ja niiduk on valmis töötama.
Komplektis uudne NiCd aku.

Mootor: Y173V OHV - 173 cm3
Mootor: 4 takti
Lõikelaius: 53cm
Käivitus nii nupust, kui nöörist
Reguleeritav kiirus
Kuullaagritel rattad
Metallkorpus
Isevedav ja reguleeritav kiirus
Koguja + Multšer + külgväljavise
Tsentraalne kõrguse reguleerimine: 25-75mm
Kõrguse regureelimisel 6 astet
Rattad: ees 8", taga 11"
Koguja maht 65l
Kaal: 43 kg

Jõuline välimus ja tugev terasest lõikekorpus.
Pakendi mõõdud: 900 x 570 x 490 mm
Pakendi kaal: 45,2 kg

Spetsifikatsioonid

Bensiinimootor

173

4-takti

53

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

0.0

HPG 3-aastane garantii, Minu Aed, Kuupakkumine, Parima hinna garantii, WOW!

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.