Elektriline muruniiduk Bosch ARM 32 913781183

Elektriline muruniiduk Bosch ARM 32 913781183

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
84,95 €
109€
Säästad 24,05€
-22%
Bosch kampaania



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Tehnilised andmed
Mootori võimsus 1.200 W
Pöördemoment 13 Nm
Lõikelaius 32 cm
Lõikesüsteem Sirp-lõiketera
Kaal 6,8 kg
Kogumiskoti maht 31 l
Lõikekõrgus 20 – 60 mm
Niitmiskõrguse seadmine 3 astet, tsentraalne
Käepideme tüüp Tavaline käepide

Tarnekomplekt
Kogumismahuti 31 l

Toote põhiomadused
Uuenduslik: tänu murukammidele niidetakse muru ilusti servani.
Kerge: seadet on lihtne käsitseda ja transportida, sest see kaalub ainult 6,8 kg.
Võimas: 1200 W mootoriga Powerdrive niidate vaevata isegi kõrget rohtu.

Toote muud eelised
Manööverdamist hõlbustab ka käepideme ergonoomiline ehitus
Masin on kerge ja kompaktne, nii et seda on mugav kanda ja manööverdada
Mootor Powerdrive tagab usaldusväärse niitmise ka rasketes oludes
Uuenduslik murukamm. Lõikab ka seinte ja peenarde ääres kasvavat rohtu ning muruservi
31-liitrine kogumismahuti võimaldab pikemalt töötada, sest seda ei ole vaja nii tihti tühjendada

Spetsifikatsioonid

Elektrimootor

1200

32

20-60

3

Jah

31 l

6.8 kg

Bosch kampaania

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
  • Kiirväljastus
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.