Elektrimootoriga muruniiduk BL 380 E 903810258

Elektrimootoriga muruniiduk BL 380 E 903810258

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
99,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Alpina BL 380 E on elektrimootoriga muruniiduk, niidulaius 38 cm. Komplekteeritud lihtsalt tühjendatava 40 liitrise kogujaga. Sobib kuni 500 m2 aeda.

Võimsus
Jõuallikas Elektriline mootor
Võimsus 1400 W

Niidusüsteem
Multšimine Ei
"3 in 1" lõikamismeetod Ei
Niidukorpuse materjal Plastik
Niidulaius 38 cm
Niidukõrgused 3 positsiooni
Niidukõrguse valikud 25-65 mm mm
Tööala 900 m2

Sõidusüsteem
Liikumine Lükatav

Varustus
Koguja tüüp Plastik
Koguja maht 40 L
Käepideme tüüp Ühe käe lülitiga
Kokkupandav käepide Jah
Reguleeritav käepide Jah
Rattad 140/140mm soonega rattad
Eesmine käepide Ei

Üldmõõtmed
Netokaal 8,7 kg
Brutokaal 10,7 kg
Pakendi tüüp flexo 3 colours
Pakendi mõõdud 690 X 430 X 325 mm

Vibratsioon ja müra
Müratase 93 dB(A)

Spetsifikatsioonid

8.7 kg

Elektrimootor

1400

38

25-65

3

Jah

40 l

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.