Rootorniiduk Fisakrs StaySharp Max 903900406

Rootorniiduk Fisakrs StaySharp Max 903900406 Fiskars

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
299 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Fiskars Momentum™ rootorniiduk
Rootorniiduki kasutamine on suurepärane valik teie murule, ümbritsevale keskkonnale ja on kasulik teie tervisele. Fiskarsi uus Momentum™ on maailma kõige arenenum rootorniiduk, mis pakub lahendusi traditsioonilistele rootorniidukiga seotud probleemidele. Fiskars Momentum™ rootorniiduk ühendab endas patenteeritud tehnoloogia ja parema ergonoomika, mis tagab suurepärase niidutulemuse ja liikumise. Võrreldes traditsiooniliste rootorniidukitega on Momentum™-i kergem lükata ja tal on rohkem lõikejõudu, StaySharp™ terad, suurepärane lõikesooritus, servade parem lõikevõime, hea ergonoomika ja lihtne reguleerida. Kokkuvõtlikult võib öelda, et Momentum™ niiduk teeb silmad ette kõikidele teistele sarnastele toodetele selles vallas.

Eksklusiivne StaySharpTM niidusüsteem niidab muru ilma terade puudutuseta, mis aitab pika rohu puhul säästa jõudu kuni 30% ja tagab pikaajalise hea niidutulemuse ilma iga-aastase teritamiseta
Patenteeritud Inertia DriveTM tehnoloogia tagab topeltlõikejõu, mille tulemusena umbrohi, oksad jne ei kiilu rullniiduki vahele
Patenteeritud VersaCutTM disain pakub parimat niidutulemust niidukõrgusel 2,5-10 cm ning kõikidest rullniidukitest parimat servade niitmist
Oma klassi parim niiduk pakub reguleeritavat pehmendusega käepidet, lihtsat lõikekõrguse reguleerimist ja ettepoole viskavat suunajat, mille abil saavutatakse puhas niidutulemus.

Pikkus: 1220 mm
Kaal: 23,5 kg

Spetsifikatsioonid

23.5 kg

45

25-100

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.