Robotniiduk Gardena R50Li RAHA TAGASI GARANTII! P903810344

Robotniiduk Gardena R50Li RAHA TAGASI GARANTII! 903810344 Gardena

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
899 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Robotniiduk Gardena R50Li RAHA TAGASI GARANTII!

Innovatiivne GARDENA robotniiduk R50Li niidab Teie eest: ta niidab muru iseseisvalt, samal ajal, kui teie naudite oma vaba aega ja teete midagi muud. Tänu ebakorrapärasele liikumismustrile, niidab robotniiduki R50Li tõhusalt, usaldusväärselt ja murule rattajälgi jätmata kuni 500 m² muruplatsi. Alati on tulemuseks suurepäraselt hooldatud muru. Kui vaja, käib robotniiduk end ise jaamas laadimas. Lihtsalt paigaldatav piirdekaabel märgistab ära niiduala. Robotniiduki teravad lõiketerad niidavad muru vaid väheke ja niitmisjäägid jäävad murule väetiseks. Pöördnupu abil on võimalik reguleerida niidukõrgust 2 kuni 5 cm vahel. Oma 7 kg raskuse juures saab robotniiduk hakkama kuni 25% kallakutel. Niiduki seadistamine on uskumatult lihtne ja kiire. Suur juhtpaneel võimaldab valida erinevaid niiduaegasid- ja päevi. Juhtpaneeli kasutamine on lihte ja arusaadav. Pärast seadistamist alustab robotniiduk R50Li määratud ajal ise niitmist, isegi siis kui vihma sajab. Võimas ja lihtsalt hooldatav Li-Ion 18 V /2,1 Ah aku tagab usaldusväärse ja energiasäästliku töö. Robotniiduk R50Li töötab väga vaikselt ja ei tekita heitmeid. Eriti tundlikud kokkupõrkeandurid ja piirdekaabel aitavad robotniidukil aias vältida takistusi. Tõste-ja kallutusandurid ning suur ruum terade ja korpuse vahel garanteerivad täiendava turvalisuse inimestele ja loomadele. Näiteks muruniiduki ülestõstmisel lülituvad lõiketerad automaatselt välja, et vältida ohtu. Tänu suurele ja kergelt ligipääsetavale “Stop” nupule on võimalik robotniiduki tööd peatada igal ajal. R50Li on paindlik ja tänu sellele sobib ta peaaegu igat tüüpi aeda. Robotniiduki kompelekti kuulub laadimisjaam, toitejuhe, piirdekaabel, klambrid, varuterad, jätkuklambrid ja ühendusklambrid.

Tootlikkus
Maksimaalne niidetev ala 500 m² +/-20%
Laadimise süsteem Automaatne
Maksimaalne kallak tööpiirkonnas 25 %
Toode
Klahvistik 15 klahvi
Infopaneel LCD ekraan seadete menüüga
Taimer ●
Käepideme tüüp Integreeritud
Rataste muster Keskmine
Võimsus ja laadimine
Aku tüüp Li-ion
Keskmine laadimisaeg 90 min
Keskmine niitmise aeg ühe laadimisega 60 min
Energiakulu 20 W
Mootor ja niitmissüsteem
Lõikesüsteem Kolm vabalt pöörlevat lõiketera
Niidukõrgus, min-max 20 - 50 mm
Lõikelaius 17 cm
Müratase
Müratase mõõdetud: 56 dB(A), maksimaalselt: 58 dB(A)
Ohutus- ja turvaelemendid
Alarm Keskmine
PIN kood ●
Paigaldus lukustus ●
Aja lukustus ●
Tõsteandur ●
Kallutusandur ●
Paigaldustarvikud
Piirdekaabel 150 m
Klambrid 200 tk
Lisaterad 3 tk
Üldmõõdud
Toote mõõdud, PxLxK 580x460x255 mm
Kaal 7,4 kg

Spetsifikatsioonid

Akutoide

17

20-50

Jah

500 m²

13.0 kg

2,1

90

18

Ei

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.