Robotniiduk Gardena R80Li 903812804

Robotniiduk Gardena R80Li 903812804

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1249 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Sobilik murupindadele kuni 800 m2
nnovatiivne GARDENA robotniiduk R80Li niidab Teie eest: ta niidab muru iseseisvalt, samal ajal, kui teie naudite oma vaba aega ja teete midagi muud. Tänu ebakorrapärasele liikumismustrile, niidab robotniiduki R80Li tõhusalt, usaldusväärselt ja murule rattajälgi jätmata kuni 800 m² muruplatsi. Alati on tulemuseks suurepäraselt hooldatud muru. Lihtsalt paigaldatav. Kui vaja, käib robotniiduk end ise jaamas laadimas. Lihtsalt paigaldatav piirdekaabel märgistab ära niiduala. Robotniiduki teravad lõiketerad niidavad muru vaid väheke ja niitmisjäägid jäävad murule väetiseks. Niidukõrgust on võimalik reguleerida 2 kuni 5 cm vahel pöördnupu abil. Oma7 kg raskuse juures saab robotniiduk hakkama kuni 25% kallakutel. Niiduki seadistamine on uskumatult lihtne ja kiire. Suur juhtpaneel võimaldab valida erinevaid niiduaegasid- ja päevi. Juhtpaneeli kasutamine on lihte ja arusaadav. Pärast seadistamist alustab R80Li määratud ajal ise niitmist, isegi siis kui vihma sajab. Võimas ja lihtsalt hooldatav Li-Ion 18 V /2,1 Ah aku tagab usaldusväärse ja energiasäästliku töö. Robotniiduk R80Li töötab väga vaikselt ja ei tekita heitmeid. Eriti tundlikud kokkupõrkeandurid ja piirdekaabel aitavad robotniidukil aias vältida takistusi. Tõste-ja kallutusandurid ning suur ruum terade ja korpuse vahel garanteerivad täiendava turvalisuse inimestele ja loomadele. Näiteks muruniiduki ülestõstmisel lülituvad lõiketerad automaatselt välja, et vältida ohtu. Tänu suurele ja kergelt ligipääsetavale “Stop” nupule on võimalik robotniiduki tööd peatada igal ajal. R80Li on paindlik ja tänu sellele sobib ta peaaegu igat tüüpi aeda. On võimalik kasutada kahte erinevat niitmise alustamise punkti, mis tagavad ühtlasema niidutulemuse ka keerulisematel murupindadel. Robotniiduki kompelekti kuulub laadimisjaam, toitejuhe, piirdekaabel, klambrid, varuterad, jätkuklambrid ja ühendusklambrid.

Tööpiirkonna suurus 800 m² ±20%
Laadimise süsteem Automaatne
Maksimaalne kallak tööalal 25 %
Infopaneel LCD ekraan seadete menüüga
Taimer Jah
Käepideme tüüp Integreeritud
Aku tüüp Li-Ion
Keskmine laadimisaeg 50 min
Keskmine niitmise aeg ühe laadimisega 65 min
Energiakulu 20 W
Lõikesüsteem Kolm vabalt pöörlevat lõiketera
Lõikekõrgus, min–max 20-50 mm
Lõikelaius 17 cm
Tagatud müratase 60 dB(A)
Mõõdetud müratase 58 dB(A)
Alarm Jah
PIN kood Jah
Tõsteandur Jah
Kallutusandur Jah
Piirdekaabel 200 m
Klambrid 400 pcs
Lisaterad 3 pcs
Toote mõõtmed, PxLxK 58x46x26 cm
Kaal 7.7 kg

Spetsifikatsioonid

7.0 kg

Akutoide

17

20-50

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.