Robotniiduk SILENO Life 1250m² Gardena RAHA TAGASI GARANTII! 903816663

Robotniiduk SILENO Life 1250m² Gardena RAHA TAGASI GARANTII!

Kasutusjuhend on PDF formaadis, lugemiseks on vajalik PDF lugemistarkvara (nt Acrobat Reader).

Kasutusjuhend on koostatud tootja poolt, Hansapost ei vastuta juhendis leiduvate vigade eest

LAE KASUTUSJUHEND

Robotniiduk SILENO Life 1250m² Gardena RAHA TAGASI GARANTII! 903816663 Gardena

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1569,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Robotniiduk SILENO Life 1250m² Gardena RAHA TAGASI GARANTII!

Robotniiduk SILENO Life 1250m²
Robotmuruniiduk keskmise suurusega murualadele ja liigendatud aedadesse pinnaga kuni 1250 m2
Muru hooldus võib olla nii lihtne ja muretu! Tänu SensorCut süsteemile ei tekita GARDENA SILENO life murule triipe ja loob täiuslikult hooldatud muruvaiba. See robotniiduk sobib väikestele, kuni 1250-ruutmeetristele murupindadele. Kompaktne ja hea manööverdusvõimega robotmuruniiduk saab probleemitult hakkama kuni 30-protsendiste kalletega, samuti kitsaste koridoride ja läbipääsudega. SILENO life on valmis töötama murul iga ilmaga ja nii vaikselt, et seda on vaevalt kuulda. Pärast lõpetamist naaseb niiduk automaatselt laadimisjaama. Paigaldamise ajal juhendatakse Teid läbi seadistus menüü ja süsteem arvutab iseseisvalt välja niitmiskava. Niitmisaega saab ka ise vabalt programmeerida. Tänu sellele töötab robotmuruniiduk ainult siis, kui Teie seda vajate.

Tehnilised andmed
Artikli nr: 15103-35
EAN-Code: 4078500043793
Tootlikkus
Tööpiirkonna suurus: 1250 m² ±20%
Laadimise süsteem: Automaatne
Maksimaalne kallak tööalal: 30 %
Toode
Infopaneel: Keskmine LCD ekraan
Taimer: Jah
Käepideme tüüp: Integreeritud
Elektritoide ja laadimine
Aku mark: Li-Ion
Keskmine laadimisaeg: 60 min
Keskmine niitmise aeg ühe laadimisega 65 min
Keskmine energiakulu maksimaalsel kasutamisel 7 kWh
Mootor ja lõikesüsteem
Lõikesüsteem: 3 pöörlevat tera
Lõikekõrgus, min–max 20-50 mm
Lõikelaius: 22 cm
Heli- ja müraandmed
Tagatud müratase 58 dB(A)
Ohutus- ja kaitsefunktsioonid
Alarm: Jah
PIN kood: Jah
Tõsteandur: Jah
Kallutusandur: Jah
Paigaldustarvikud
Piirdekaabel: 200 m
Klambrid: 300 tk
Üldmõõtmed
Toote mõõtmed, ( P x L x K ) 58 x 39 x 23 cm
Kaal: 7.3 kg

Spetsifikatsioonid

7.3 kg

Akutoide

22

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.