Muruõhutaja / aeraator AL-KO Combi Care 38 P Comfort 903795233

Muruõhutaja / aeraator AL-KO Combi Care 38 P Comfort 903795233

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
319 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Muruõhutaja / aeraator AL-KO Combi Care 38 P Comfort

Kolm ühes: vertikuteerimine, õhutamine ja kogumine. Tööriistavaba valtsivahetus. Kaasas vertikuteerimis- ja õhutusvalts ning kogumiskott. Bensiinimootor võimaldab elektrivõrgust sõltumatut töötamist, kaasas kogumiskott.

TÖÖLAIUS ÕHUTAMISEL 37 cm
TÖÖLAIUS VERTIKUTEERIMISEL 38 cm
Töörežiim Bensiin
KOGUMISKASTI MAHT (l) 55 l
SILINDRI MAHT ccm 53ccm
Võimsus kW 1,3
aeraatori võll 24 terasvedru
korpuse materjal Kunstmaterjal
Mootor AL-KO 144 F
Muruplatsidele kuni (m²) 800
LÕIKEKÕRGUSE REGULEERIMINE keskne, 5 astmeline
mootori pöörete arv U/min 6 100
aeraatori võll 14 terastera
Kaal kg 20

Spetsifikatsioonid

20.0 kg

Bensiinimootor

1300

38

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.