Muruõhutaja RLE 240 STIHL, elektriline 903816503

Muruõhutaja RLE 240 STIHL, elektriline 903816503

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
149 €
219 €
Säästad 70,00 €
-32%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Muruõhutaja RLE 240, elektriline

Värskenduskuur teie murule: elektrimootoriga muruõhutaja.
STIHLi aeraator hoolitseb selle eest, et teie murupinnad saaksid kõike, mida vajavad: õhku, vett ja toitaineid tihedaks kasvuks ja mahlakaks roheluseks. Aeraatoriga töötmisel eemaldatakse murust umbrohi, sammal, vana niidetud rohi ja väga levinud muruvilt. Murukamarasse tehakse vertikaalsed sisselõiked, et seda korralikult õhutada ja et toitained jõuaksid juurteni.
STIHLi aeraator eemaldab püsivalt murust sambla, muruvildi, vanaa niidetud rohu ja umbrohu. Maapind saab nii rohkem õhku, paraneb muru juurestiku varustamine vee ja toitainetega. Töösügavust saab reguleerida juhtraual asetseva praktilise pöördkäepideme abil, ilma et peaks kummarduma. Lihtsad ja pikkilõikemustriga rattad ees 140mm ja taga 170mm võimaldavad lihtsalt manööverdada. Tänu kokkupööratavale juhtrauale saab aeraatori ruumisäästlikult hoiule panna. Kogumiskorv mahutavusega 50 liitrit niidetud rohu kokkukogumiseks.
Lõikesügavuse reguleerimine tsentraalne 7,5 mm - 9,5 mm
Kokkupööratav juhtraud
Kandesang
Tugev polümeerkorpus
Tööorgan muruõhutaja 20 teraga ja murureha
Kogumine Jah
Tööorgan Õhutusrull 20 teraga ja murureharull piidega
Lõikelaius (Cm) 34
Väljavise Jah
Vedamine Ei
Kõrguse Reguleerimine Tsentraalne

Spetsifikatsioonid

18.0 kg

Elektrimootor

1500

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.