CVT käigukastiga - integreeritud kogujaga murutraktor McCulloch M 125-97TC PowerDrive 903810314

CVT käigukastiga - integreeritud kogujaga murutraktor McCulloch M 125-97TC PowerDrive 903810314

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
2249 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Mootor
Mootori tootja Briggs & Stratton
Mootori nimetus PowerBuilt
Silindrid 1
Aku 12 V 14 Ah
Kütusepaagi maht 5,7 l
Mootori õlitussüsteem Paiskõlitus

Veosüsteem
Ülekande tüüp Powerdrive CVT (Automaat)
Kiiruse muutmine Pedaaliga juhitav

Lõikeosa
Lõikelaius 97 cm
Niitmata ala 107 cm
Lõikemeetod Kogumine
Niidukõrgus, min-max 38 - 102 mm
Niidukõrguse astmed 6
Lõiketeradelülitus Manuaalne
Terad 2
Lõikekorpuse tugirattad 2

Muu
Iste Standard (11")
Istme materjal Vinüül
Rooliratas Comfort
Esiotsa kaitse Lisavarustus
Koguja Komplektis
Rohusuunaja Saadaval lisavarustusena

Mõõtmed
Rehvi mõõt, ees 15x6-6"
Rehvi mõõt, taga 18x9,5-8"
Koguja suurus 220 l
Kaal 197 kg

Heli ja müra andmed
Müra võimsustase, LWA 100 dB(A)

Spetsifikatsioonid

Bensiinimootor

344

5800

97

38-102

6

Jah

220 l

Jah

197.0 kg

14

12

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.