Murutraktor Alpina BT 98 SD HC + lumepuhur Romet Home Edition 2 902782378

Murutraktor Alpina BT 98 SD HC + lumepuhur Romet Home Edition 2 902782378

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1599 €
2298 €
Säästad 699 €
-30%
Minu Aed



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Alpina BT 98 SD HC on vastupidav külgväljaviskega murutraktor, mis sobib kuni 5200 m² ala niitmiseks. Traktoril 98 cm laiune niidukorpus, kopeerrattad, 7 erinevat niidukõrgust, elektriline terade lülitamine, Alpina 432 cm³ töömahuga mootor ja hüdrostaatiline ülekanne. Ergonoomiline rool, esituled ja kaitseraud muudavad masina väga turvaliseks ja mugavaks. Komplektis akulaadija.

Lumepuhur Romet Home Edition 2

Tehnilised andmed:
Mootor: bensiin, 4-takti
Töölaius: 56 cm
Käigud: 5 käiku edasi ja 2 käiku tagasi
Väljaviskesuunaja pöördub 190°
Lumeviske kaugus: 1-10 m
Kaal: 78 kg
Mõõdud: 89x 62 x 66 cm

Spetsifikatsioonid

Bensiinimootor

432

7500

98

7

Jah

5200 m²

78.0 kg

Minu Aed

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.