Murutraktor HPG SDX 108 SD SPECIAL 903814162

Murutraktor HPG SDX 108 SD SPECIAL 903814162 HPG

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1499 €
1899 €
Säästad 400 €
-21%
HPG 3-aastane garantii Minu Aed Öömüük Kuupakkumine Parima hinna garantii



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Murutraktor HPG SDX 108 SD SPECIAL

HPG SDX 108 SD SPECIAL on vastupidav külgväljaviskega murutraktor, mis sobib kuni 7200 m² ala niitmiseks. Traktoril 108cm laiune niidukorpus, kopeerrattad, 7 erinevat niidukõrgust, elektriline terade lülitamine,Võimsa töömahuga mootor ja hüdrostaatiline ülekanne . Ergonoomiline rool, esituled ja kaitseraud muudavad masina väga turvaliseks ja mugavaks

- Uus SDX mootorikate punane/must värvilahendusega, traktori tagumine osa on punane
- Mootor GGP 7750, 452 cm³
- Mootori võimsus 8,4 kW/2800 p/min
- Niidulaius 108 cm
- Külgväljaviskega
- Hüdrostaatiline ülekanne, jalaga juhitav
- Ratta mõõdud E13”/ T18”
- Elektriline terade lülitamine
- Kütusepaagi maht 6 l
- Niidukõrgus 25 – 80 mm/ 7 positsiooni

Lisatarvikud (ei kuulu komplekti)
- Multšikomplekt
- Haagisekonks

Spetsifikatsioonid

0.0

Bensiinimootor

452

8400

108

HPG 3-aastane garantii, Minu Aed, Öömüük, Kuupakkumine, Parima hinna garantii

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.