Elektriline oksa- ja aiajäätmete purustaja GHE 105 STIHL 903816502

Elektriline oksa- ja aiajäätmete purustaja GHE 105 STIHL 903816502

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
249 €
299 €
Säästad 50,00 €
-17%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

• Oksa- ja aiajäätmete purustaja GHE 105
Hekseldab kõik peeneks: tükeldusmehhanismiga elektriline oksapurustaja.
Kõige peenemaks hekseldatud materjali saab elektrilise oksapurustajaga GE 105, sest see peenestab jämedamad ja peenemad oksad ning ka pehme materjali nagu puulehed või taimejäägid. Kasutamiseks on kaks täiteava, üks oksamaterjali ja teine pehme purustatava materjali jaoks.
Võimas ülekoormuskaitsega elektrimootor
Lai veermik stabiilsuse tagamiseks, suured rattad hõlpsaks transportimiseks
Kahe pöördnupuga turvalukk elektromehaanilise lukustusega veelgi suuremaks turvalisuseks
Terasüsteem Multi-Cut 103: multihaaramishammastega ketas, pööratav tükeldustera, tiiviktera ja alumiiniumist vastuterad
Ülitugevast POLYMERIST korpus, mis talub ka väga tugevaid lööke
Kogumiskorv (L) Lisavarustusena
Tööorgan Multi-Cut 103
Maks. Oksa Jämedus (MM) 35
Võimsus (KW) 2,2
Spindli Kiirus (Rpm) 2800
Tööpinge (V) 230
Kaal (Kg) 22

Igal kevadel oleme jälle olukorras, kus on vaja lahti saada hunnikust puudelt lõigatud okstest. Kõige kasulikum on oksad purustada ning saadud hakmed põõsastele ja lillepeenardele multšiks kasutada. Ideaalne on segada oksapuru eelneval aastal kogutud murumultšiga ja saada nõndaviisi bioloogiline väetis. Suured oksahunnikud on kohe minevik, ei mingit põletamist ja säästame ka keskkonda. Tänapäevane oksapurustaja ei ole mõeldud ainult okstele, vaid sobib ka kõikidele aias purustamist vajavatele taimedele, mida saame kasutada kompostina.

Spetsifikatsioonid

22.0 kg

Elektrimootor

2,2 kW

35

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.