Vihmaveemahutipump Gardena Comfort 4000/2 Automatic P903795499

Vihmaveemahutipump Gardena Comfort 4000/2 Automatic 903795499 Gardena

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
119 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

GARDENA vihmaveepaagi pumbaga 4000/2 automatic saab paaki kogunenud vihmavett aia kastmiseks kasutada. Täida mugavalt kastekannu või ühenda GARDENA otsikud, vihmutid või tilkkastmissüsteemid veelgi käepärasemalt ühendustoruga. Ka vihmuti kasutamine on võimalik. Pump sobib samuti vee ära juhtimiseks. Praktiline: mugavaks ja energiasäästlikuks kasutamiseks on vihmaveepaagi pump varustatud automaatse funktsiooniga, mis käivitub veevõtuks ja lülitub hiljem automaatselt välja. Pumba kahjustuste eest kaitsmiseks on seadmel sisseehitatud filter ja lisajalg, mis takistavad liiga suure läbimõõduga mustuseosakeste sissetõmbamist. Sisseehitatud kuivkäigukaitse teeb kasutamise ohutumaks. Kui veetase on liiga madal, jääb pump automaatselt seisma. Pump on valmistatud kvaliteetsetest materjalidest, mistõttu see töötab tõhusalt, ent madala müratasemega. Hooldusvaba ülekuumenemiskaitsmega kondensaatormootor pumpab vett tõhusalt ja vaikselt läbi 2-astmelise toitetiiviku. Pump on kerge ja käepärane. Teleskooptoru saab vastavalt kasvule täpselt reguleerida ning ka veekogust saab hõlpsalt ja täpselt reguleerida. Ruumi säästmiseks ja hõlpsaks teisaldamiseks saab teleskooptoru kergesti pumba külge kinnitada ja kasutada seda kandekäepidemena. Kaabli saab kerida ümber pumbahoidiku ja kõik ongi korras.

Võimsus 500 W
Max surve 2 baari
Max uputatustase 7 m
Pumba läbimõõt 14,8 cm
Max vedeliku temperatuur 35 ° C
Kaal 5 kg
Juhtme pikkus 10 m

Spetsifikatsioonid

5.0 kg

Elektrimootor

500

7 m

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.