Musta vee sukelpump AL-KO Drain 15000 Inox Premium 903782135

Musta vee sukelpump AL-KO Drain 15000 Inox Premium 903782135 AL-KO

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
149 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Võimsus kuni 15 000 l/h. Tänu spetsiaalsele rattatehnoloogiale sobib ka äärmuslikesse tingimustesse. Optimaalne korrosioonikaitse tagab pika eluea. Mitmekordne tihend koos täiendava V-tihendiga. Võimas, eritihendiga.

Tänu stabiilsele ja tugevale ehitusele, mis sisaldab mitmekordset tihendit, ning korrosioonivabade materjalide kasutamisele sobivad AL-KO musta vee pumbad hästi ka äärmuslikele nõuetele. See tagab pika kasutusea.

AL-KO musta vee pumpadel olev ujuklüliti tagab automaatse sisse- ja väljalülitamise ning 90-kraadine nurkühendus ja kombinippel levinud voolikusuurustele loovad kõik eeldused tõrgeteta tööks.

Tehnilised andmed:
Elektriline töörežiim
Kaabli pikkus 10 m
Võimsus 1100 W
Toote mõõtmed ( P x L x K ) 18,5x20,5x36,6 cm
Maksimaalne töörõhk 7
Maks. Pumbatav kõrgus 11 m
Maks. Pumbatav kogus 15 000 l/h
Ujuvosakesed 35 mm
Pumba valjavooluava Ø G 1,5" (47,8 mm)
Kaal 6,8 kg

Spetsifikatsioonid

6.8 kg

Elektrimootor

1100

11 m

7 m

15000 l/h

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.