Puhta vee sukelpump AL-KO SUB 12000 DS Comfort 903782131

Puhta vee sukelpump AL-KO SUB 12000 DS Comfort 903782131 AL-KO

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
99,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Tugev, praktiline, võimas. Tasapinnaline imu kuni 3 mm. Pumpamisvõimsus kuni 9.500 l/h. Ideaalne vee välja- ja ümberpumpamiseks basseinist, tsisternidest, kaevudest ja üleujutatud keldritest. Reguleeritava pumbajalaga

Tugevad ja roostevabad terasvõllid, püsimäärdega ja hooldusvabad kuullaagrid, tugevad kolmekordsed tihendid ja stabiilne korpus muudavad AL-KO sukelpumbad eriti pikaealiseks ja töökindlaks.

Tänu universaalühendusele saab külge monteerida kõiki tavalisi voolikusuurusi. Pumba ülemises osas olev väljund tagab lisaks mootori optimaalse jahutuse tasapinnalise imemise režiimis.

Tänu vabalt reguleeritavale kinnitusele ujuklüliti positsioneerimiseks saab pumba sisse- ja väljalülitamiseks vajalikke lülituspunkte lihtsalt ja kiiresti eri tasemetele reguleerida.

DS-sukelpumpade mudelite vahel on raske valikut teha. Sest tänu lihtsalt reguleeritavale pumbajalale ja suurele sisenemisavale on võimalik kiiresti pumbata nii suuri veekoguseid kui ka tasapinnaliselt kuni 3 mm veekihini.

Tehnilised andmed:
Elektriline töörežiim
Imemiskõrgus 3 mm
Kaabli pikkus 10 m
Võimsus 550 W
Toote mõõtmed ( P x L x K ) 18,7x19,0x29,3 cm
Maksimaalne töörõhk 5 m
Maks. Pumbatav kõrgus 8 m
Maks. Pumbatav kogus 9500 l/h
Pumba valjavooluava Ø G 1,25" (41,9 mm)
Kaal 5,8 kg

Spetsifikatsioonid

5.8 kg

Elektrimootor

550

8 m

5 m

9500 l/h

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.