Universaalne aiapump AL-KO Twin 11000 Premium 903782137

Universaalne aiapump AL-KO Twin 11000 Premium 903782137

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
99,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Pumbajala lihtne reguleerimine musta vee pumpamiselt puhtale veele.

Tänu pumbajala hõlpsale reguleerimisele pakuvad AL-KO Twini sukelpumbad kõiki musta ja puhta vee pumpade eeliseid ühes seadmes, alustades musta vee kiirest pumpamisest välja lükatud pumbajalaga kuni jääkvee eemaldamiseni tasapinnalise imu režiimis.

Tugevad ja roostevabad terasvõllid, püsimäärdega ja hooldusvabad kuullaagrid, tugevad kolmekordsed tihendid ja stabiilne korpus muudavad AL-KO sukelpumbad eriti pikaealiseks ja töökindlaks.

Suured pumpamisvõimsused (kuni 15 000 l/h) ja mitmekülgsed kasutusvõimalused on AL-KO sukelpumpade eelised. Nii saab ka suuri koguseid musta vett vaid hetkega eemaldada.

Tänu patenteeritud Twin Combi süsteemile ei pumpa kombiuniversaalsukelpumbad mitte ainult efektiivselt musta vett, vaid nende abil saab vajadusel tühjendada ka üleujutatud alasid ja ruume tasapinnalise imemise meetodil.

Tehnilised andmed:
Elektriline töörežiim
Kaabli pikkus 10 m
Võimsus 850 W
Toote mõõtmed ( P x L x K ) 25,3x19,3x31,7 cm
Maksimaalne töörõhk 7
Maks. Pumbatav kõrgus 10 m
Maks. Pumbatav kogus 13000 l/h
Ujuvosakesed 20 mm
Pumba valjavooluava Ø G 1,5" (47,8 mm)
Kaal 7,2 kg

Spetsifikatsioonid

7.2 kg

Elektrimootor

850

10 m

7 m

13000 l/h

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.