Uputatav reoveepump Gardena Classic 7000/D 903812778

Uputatav reoveepump Gardena Classic 7000/D 903812778 Gardena

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
64,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lihtne ja usaldusväärne reoveepump
Uus GARDENA Classic seeria reovee sukelpump 7000/D sobib näiteks aiatiigi või vihmaveega täitunud vundamendiaugu tühjendamiseks. See mudel sobib hästi kuni 25 mm läbimõõduga osakesi sisaldava heitvee pumpamiseks jõudlusega 7000 liitrit tunnis. Voolikuühendus on integreeritud tugevast plastist korpusesse, mis tähendab, et pumpa ei saa tasakaalust välja lükata ja see ei lähe kasutamise ajal ümber. Pumbal on ujuklüliti seadme sisse ja välja lülitamiseks. Sisse ja välja lülitumise tasemeid saab individuaalselt reguleerida, fikseerides ujuklüliti pumba korpuse ühele kolmest võimalikust kõrgusest. Pumba saab lülitada ka püsivale käsijuhtimisele. Kui mustuseosakesed peaksid pumba blokeerima, saab korpuse hõlpsalt avada ja puhastada. Pumbal on kuivalt töötamise kaitse, mis kaitseb seda kahjustumise eest.

Võimsus 300 W
Maks. pumpamisjõudlus 7000 l/h
Max surve 0.5 bar
Max uputatustase 7 m
Maks. survekaugus head 5 m
Max vedeliku temperatuur 35 °C
Kaal 4 kg
Juhtme pikkus 10 m
Toitekaabli tüüp H05 RNF
Elektriline kaitseklass IP X8

Spetsifikatsioonid

4.0 kg

Elektrimootor

300

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.