Majapidamisvee automaat AL-KO HWA 6000/5 Premium 903795269

Majapidamisvee automaat AL-KO HWA 6000/5 Premium 903795269

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
329 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Majapidamisvee automaat –elektrooniliselt juhitav lahendus maja ja aia varustamiseks tarbeveega
sobib ideaalselt muru ja peenarde kastmiseks, muruvihmutite ja aiaduššidega koos kasutamiseks, veesüsteemist vee või vihmavee ümber ja välja pumpamiseks
5-astmeline pumpamistehnoloogia tagab ülisuure võimsuse väga vaikselt töötades
lihtne kasutada tänu tagasilöögiklapile
suur ja lihtsalt puhastatav eelfilter kaitseb pumpa mustuse eest
hooldusvaba pump koos integreeritud kuivalt töötamise kaitsega
töökindel ja mugav tänu automaatrežiimile – pump lülitatakse sisse ja välja elektroonilise survelüliti abil
kompromissitu kvaliteet tänu messingliitmikele. Pumbahüdraulika vett juhtivad osad on roostevabast materjalist

Töörežiim Elektriline
eelfilter Yes
Võimsus W 1 400
Toote mõõtmed ( P x L x K ) 51.5x17.00x25.10 cm
Imemiskõrgus 8
Maks. Pumbatav kõrgus M 60
Maks. Pumbatav kogus l/h 6 000
Pumba valjavooluava Ø G 1" (33,3 mm)
pumba tüüp 5-astmeline
MÜRATASE 73
tühikäigukaitse Yes
Kaal kg 14,8

Spetsifikatsioonid

14.8 kg

1400

60 m

8 m

6000 l/h

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.