Puulõhkumismasin AL-KO KHS 5204 L 903782111

Puulõhkumismasin AL-KO KHS 5204 L 903782111 AL-KO

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
319 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Võimas puulõhkumiskirves lõhestussurvega kuni 4 t. Ideaalne kuni 52 cm pikkusega kaminapuude lõhkumiseks.
-Tänu ühendatavatele jalgadele, mille abil saab reguleerida mugavat tööasendit, ei teki töötades väsimust.
- Kahe käe süsteem tagab maksimaalse ohutuse töökohal.
- Lihtne transportida tänu stabiilsele rattakomplektile.
- Äärmiselt stabiilne keevitatud lõhestuskiil lõhestab ka tugevat puitu.

Võimas, mitmest kohast keevitatud lõhkumiskiil kindlustab täiusliku tulemuse ja pika eluea. Ka kõige kõvem halg saab hõlpsalt lõhutud.

Ükskõik kas tegu on AL-KO suure või väikese halumasinaga – kõik on turvalise kahe käe funktsiooniga, nii et töökohal on alati tagatud maksimaalne ohutus.

Tänu laiadele rehvidele saab AL-KO halumasinat transportida hõlpsalt ja mugavalt ka ebatasasel pinnasel; stabiilne kere kindlustab lisaks turvalise asendi.

Tänu lihtsalt ühendatavatele jalgadele, mille abil saab reguleerida mugava tööasendi, ei teki töö ajal väsimust.

Halumasinatega saab saetud puitu vaevata sobiva pikkusega halgudeks lõigata. Halge tuleb seejärel hoida kuivas, hea õhutusega ruumis ning mitte liiga tihedalt virnastada, muidu võib tekkida hallitus. Enne halgude kasutamist tuleb neil vähemalt üks aasta kuivada lasta – nii on tagatud puhas põlemine ja suur kütteväärtus.

Tehnilised andmed:
Võimsus 2200 W
Kaal 47 kg
Reluleeritavad jalad
Elektriline

Spetsifikatsioonid

47.0 kg

Elektrimootor

2200

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.